Livet med kaniner

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Migränattack of doom

Av Susanna Lehtonen - 7 maj 2011 13:27

Blir nog inget intressant inlägg idag, migränen släpper inte. 

Haft det i flera dagar nu.

Igår hade jag sådan fruktansvärd migrän + att jag blev ivägtvingad på bio. 

Att ha migrän och sitta näst längst fram i en biosalong = RIKTIGT dålig idé..


Idag ska jag försöka ta mig bort till pappa för att hjälpa honom med trädgården. 

Han var tydligen väldigt nöjd med min förra insats. 

Jinx har fått vara ute och leka idag, uppskattade han väldigt mycket då han inte fick komma ut igår i mer än ca en timme pga värmen.

De andra fick vara ute hela förmiddagen men när Jinx skulle ut var det så fruktansvärt varmt att det blev synd om honom om han skulle vara ute en längre tid.

Sedan skulle vi ju iväg på bio. 

Fast and the Furious 5 såg vi. Helt klart den bästa av alla de filmerna. 


Skärmen är taskig, får ont i huvudet av att titta på den. 

Ska gå och vila en stund, hoppas at värken och illamåendet släpper lite iallafall.

Ville bara uppdatera lite snabbt så ni inte undrar vart jag tagit vägen. 


Kram!

 

 
 
Maria

Maria

7 maj 2011 22:19

Alltså, inte för att jag inte vill dela saker med dig vännen... men migränen får du mer än gärna behålla själv - eller ännu bättre, dumpa över det på någon ond människa! *moaahaaahaa* ;)
Cyklade till Maxi idag och trodde att ögat skulle trilla ut. Var tvungen att blunda för annars hade skallen ploppat ur det ur ögonhålan..... Blev ingen glass heller. De var slut. Fanns vara cp-smaker... :S

Du.. bara ett litet tips.... GÅ INTE PÅ BIO NÄR DU HAR MIGRÄN..!!
...cykla inte heller.... bad idea.... bad BAD idea..

KRAM!

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna Lehtonen

8 maj 2011 11:55

haha du är för härlig

 
Sara

Sara

8 maj 2011 21:17

Sv: Tack <3 Ohja... hemskt verkligen. :( Fast bättre att ha kaninen i frysen än i en hög med kaninskit.. :(<3

http://bunnypaw.blogg.se

Susanna Lehtonen

8 maj 2011 22:02

Båda är jobbigt att tänka sig men..
Du har nog rätt. Frysen är nog bättre :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Lehtonen - 23 oktober 2011 07:40

Flyttar helt och hållet till den nya bloggen. Denna har jag endast kvar för att kunna kopiera och klistra in mina inlägg till den nya bloggen.När allt är klart kommer jag att låsa denna.Raderar gör jag inte ifall jag skulle vilja komma tillbaka hit...

Av Susanna Lehtonen - 22 oktober 2011 14:19

Ophelia är ju för underbar. När jag skulle ge henne och Coccos frukost så satte jag mig först på golvet. Coccos tittade undrande på mig, -varför sitter du där för? Jag vill ha frukost!   Sedan hoppade han iväg och sträckte ut sig en bit bor...

Av Susanna Lehtonen - 13 oktober 2011 08:47

Snow white color.Soft cuddly fur.Long black whiskers.Pink button nose.Powerful hind legs.Fluffy bushy tail.Long upright ears.Big red eyes. Who am I?       Ska strax iväg till hästen. Har hela stallet för mig själv. Mocka, utfodra, rida...

Av Susanna Lehtonen - 10 oktober 2011 18:51


Bunny Love:Is like a sweet, gentle breeze caressing the very essence of the soul, and a warm feeling in your heart growing bigger everyday.     ...

Av Susanna Lehtonen - 8 oktober 2011 17:02

Justja! Filmade lite medan de bedömde kaninerna.  Kändes lite dumt att stå där och filma i evigheter så det blev två korta snuttar.   Jag skulle jättegärna vilja gå en domarkurs. Det är nog garanterat übersvårt men vad gör man? Har man intr...

Ovido - Quiz & Flashcards