Livet med kaniner

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Kaninbus

Av Susanna Lehtonen - 11 april 2011 14:01

Passade även på att filma lite, brusar en del då det blåser ute,

men det överlever ni väl?

Lyckades tillochmed få med några "glädjeskutt på filmen.



 

 
 
Maria

Maria

11 april 2011 15:41

Vad HÄRLIGT!! Kan nästan se hur de slår klackarna i taket och joddlar "JIHOOOO!!!".
Och visste jag inte bättre så skulle jag nästan tro att den lilla vita hårbollen satt och väntade på att bli filmad; "Är det min tur nu? Ok - tralla-lalla-la här skuttar ja'!!". Där vid 1:44 ungefär. Haha, vad söta de är!! Längtar tills jag kan ta ut mina småttingar. Ska bli så skönt att flytta, för då kommer jag - och ninisarna - bort från asfaltsdjungeln.

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna Lehtonen

11 april 2011 16:14

haha ja de är så roliga, mina små småttingar :D
Springer runt o töntar sådär iprincip hela tiden x)
Fast.. Nu ligger alla tre och halvsover i skuggan, jobbigt att busa hela tiden ju :P
Antar att du kommer att ha trädgård i din nya lägenhet? :)
Det är så underbart :D

 
Kaninfamiljen

Kaninfamiljen

11 april 2011 16:57

Shit vad söta de är! Full rulle och goa med varandra :)

http://kaninfamiljen.se

Susanna Lehtonen

11 april 2011 20:23

haha ja, här är det alltid full rulle :P
Kram!

 
Maria

Maria

11 april 2011 21:50

Tyvärr blir det bara balkong, men jag brukar gå ut med dem i sele. Och nu ligger huset granne med en stor gräsmatta och inte långt från skogen, så det blir nog en hel del utflykter! Astrid älskar att skutta i skogen - ju snårigare desto roligare! Huruvida det beror på mattes svordomar över att krypa runt överallt eller ej, det är det ingen som vet.... ;)

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna Lehtonen

11 april 2011 22:11

Balkong är ju bättre än ingenting :)
Härligt med gräsmatta och skog :D
Tror hon tycker att det är roligt att retas med dig ;D

 
Johanna/Hogge

Johanna/Hogge

13 april 2011 10:58

Vilket hopp! xD

http://viciousme-hogge.blogspot.com

Susanna Lehtonen

13 april 2011 13:12

Jaa hahah de är helt galna x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Lehtonen - 23 oktober 2011 07:40

Flyttar helt och hållet till den nya bloggen. Denna har jag endast kvar för att kunna kopiera och klistra in mina inlägg till den nya bloggen.När allt är klart kommer jag att låsa denna.Raderar gör jag inte ifall jag skulle vilja komma tillbaka hit...

Av Susanna Lehtonen - 22 oktober 2011 14:19

Ophelia är ju för underbar. När jag skulle ge henne och Coccos frukost så satte jag mig först på golvet. Coccos tittade undrande på mig, -varför sitter du där för? Jag vill ha frukost!   Sedan hoppade han iväg och sträckte ut sig en bit bor...

Av Susanna Lehtonen - 13 oktober 2011 08:47

Snow white color.Soft cuddly fur.Long black whiskers.Pink button nose.Powerful hind legs.Fluffy bushy tail.Long upright ears.Big red eyes. Who am I?       Ska strax iväg till hästen. Har hela stallet för mig själv. Mocka, utfodra, rida...

Av Susanna Lehtonen - 10 oktober 2011 18:51


Bunny Love:Is like a sweet, gentle breeze caressing the very essence of the soul, and a warm feeling in your heart growing bigger everyday.     ...

Av Susanna Lehtonen - 8 oktober 2011 17:02

Justja! Filmade lite medan de bedömde kaninerna.  Kändes lite dumt att stå där och filma i evigheter så det blev två korta snuttar.   Jag skulle jättegärna vilja gå en domarkurs. Det är nog garanterat übersvårt men vad gör man? Har man intr...

Ovido - Quiz & Flashcards