Livet med kaniner

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Kanin hockey

Av Susanna Lehtonen - 5 maj 2011 20:38

Förlåt, men vadfaan?! 


 
 
Maria

Maria

5 maj 2011 21:04

:O

Vi lever i en jävligt sjuk värld.....

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna Lehtonen

5 maj 2011 21:13

Ohja.. Stackars små kaniner... :(

 
Ingen bild

D

5 maj 2011 21:49

..WTF? Sämsta reklamen jag någonsin har sett!!! Man tycker ju bara synd om kaninerna :(

Susanna Lehtonen

5 maj 2011 23:39

exakt, kaninerna har ju inget med det att göra?
förutom att de är just.. kaniner.
Men vad ska hockyspelande kaniner med kondomer till? :S

 
D

D

6 maj 2011 13:17

haha eller hur... Konseptet var väl, "knulla som kaniner" = man gör det mkt. Hockey, det blir mååål = man "kommer". De tyckte väl att de var roliga när de kom på det, men det blev bara kasst!! Jag har gått samhäll-media och har sett mkt dålig produktioner... men det här är nog blad det värsta xD suger bara. som sagt man tycker bara synd om kaninerna :S

http://dikheli.blogg.se

Susanna Lehtonen

6 maj 2011 16:18

ja exakt, precis som jag tänkte, vågar bara inte använda dessa ord här xD
Men som sagt, taskigt att använda kaninerna.
Kunde ju lika gärna använda råttor eller möss, de är ännu värre. Men nä. de är ju inte lika gulliga som kaniner.
Världen är allt bra konstig.
Kanske var en kul idé teoretiskt sett från början men som sedan blev heeeelt fel i praktiken...

 
D

D

6 maj 2011 18:05

Haha mm samma här, men det var lättast att bara säga det xD
Mm, precis! Fast att ha råttor eller möss ist hade med varit illa, de hade nog mer bråkat än ehum förökat sig :P (Undrar varför man använder just kanin för det uttrycker egentligen.. hm.)
Dum idé helt enkelt.
Känns lite barnförbjudet att de hejjar på "matchen".... - Knulla knulla knulla!

Illa xD

kram

http://dikheli.blogg.se

Susanna Lehtonen

7 maj 2011 11:49

hah precis x)
Frågan är vad det är för kön på kaninerna.
Eftersom ingen tyckes bråka heller :S
Kaniner har ju lätt för att göra det också.

tja du? Ingen aning varför man använder just kanin.. Är väl smidigast så då alla vet vad det är för något.
Förutom grannen som trodde att Coccos var en konstig hund xD

Kram!

 
Maria

Maria

7 maj 2011 01:19

Någon som vet om och i så fall var den här reklamen visats/visas...? Tror att folk skulle rasa över skitreklamen om den tex kom på tv.....

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna Lehtonen

7 maj 2011 11:47

Min sambo såg den på tv, kanal 6 tror jag (haha), skrek åt mig att komma och titta, missade givetvis den och sökte därför upp den på youtube.
Har inte sett den på tv än själv, hoppas på att den inte visas mera.

 
Johanna/Hogge

Johanna/Hogge

8 maj 2011 21:02

Så...sjukt...:S

http://viciousme-hogge.blogspot.com

Susanna Lehtonen

8 maj 2011 22:02

såå.. fel :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Lehtonen - 23 oktober 2011 07:40

Flyttar helt och hållet till den nya bloggen. Denna har jag endast kvar för att kunna kopiera och klistra in mina inlägg till den nya bloggen.När allt är klart kommer jag att låsa denna.Raderar gör jag inte ifall jag skulle vilja komma tillbaka hit...

Av Susanna Lehtonen - 22 oktober 2011 14:19

Ophelia är ju för underbar. När jag skulle ge henne och Coccos frukost så satte jag mig först på golvet. Coccos tittade undrande på mig, -varför sitter du där för? Jag vill ha frukost!   Sedan hoppade han iväg och sträckte ut sig en bit bor...

Av Susanna Lehtonen - 13 oktober 2011 08:47

Snow white color.Soft cuddly fur.Long black whiskers.Pink button nose.Powerful hind legs.Fluffy bushy tail.Long upright ears.Big red eyes. Who am I?       Ska strax iväg till hästen. Har hela stallet för mig själv. Mocka, utfodra, rida...

Av Susanna Lehtonen - 10 oktober 2011 18:51


Bunny Love:Is like a sweet, gentle breeze caressing the very essence of the soul, and a warm feeling in your heart growing bigger everyday.     ...

Av Susanna Lehtonen - 8 oktober 2011 17:02

Justja! Filmade lite medan de bedömde kaninerna.  Kändes lite dumt att stå där och filma i evigheter så det blev två korta snuttar.   Jag skulle jättegärna vilja gå en domarkurs. Det är nog garanterat übersvårt men vad gör man? Har man intr...

Skapa flashcards