Livet med kaniner

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Farfar & Barnbarn busar

Av Susanna Lehtonen - 3 maj 2011 17:30

Släppte ut Coccos och Jinx i våran nu gigantiska hage.

Blev en del busande men också lite bråk.

Flög hårtussar hit och dit men de skadade aldrig varandra.

Coccos hoppar runt där ensam just nu då både Nenna och Timjan blivit experter på att rymma igenom gallret.


          Coccos försöker skrämma iväg Jinx   Vilket han lyckades med     Jinx jagar Coccos med superhopp, haha

  Coccos blir arg och slår bakut 

Sedan börjar dom jaga varandra och slåss samtidigt    Annumera bråk

 

Och så slutade det med att de låg i en hög och sprakades.
Tog då tag i dem båda två och "slängde" in Jinx i sin bur så Coccos fick beta ifred. 

    

Hur det går med Toalätten?
Nenna fick ta över rollen som försökskanin då Coccos och Timjans bur var alldeles för stor för att botten skulle täckas av pelletsen.

Ingenting har fastnat hittills på henne.

Sprätte runt och grävde lite gjorde hon när jag satte ner henne i buren.

 
 
Sara

Sara

3 maj 2011 18:06

Fina bilder :D

http://bunnypaw.blogg.se

Susanna Lehtonen

3 maj 2011 18:06

hiihi tack :D

 
Michis

Michis

3 maj 2011 19:25

naw va söt! åh vilka skutt dom gör!;D

http://michiskaniner.blogg.se

Susanna Lehtonen

3 maj 2011 19:44

haha jaa världens jätteskutt x)

 
Johanna/Hogge

Johanna/Hogge

4 maj 2011 09:37

Haha gud va coola bilder. Jag har ett förslag på vad jag vill läsa om :D Kan du inte göra en bild-stamtavla över Coccos? ;)

http://viciousme-hogge.blogspot.com

Susanna Lehtonen

4 maj 2011 18:56

Skall försöka, har ju bara bild på hans mamma men kan höra med hans uppfödare om flera bilder :P
Dock är pappan "okänd" :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Lehtonen - 23 oktober 2011 07:40

Flyttar helt och hållet till den nya bloggen. Denna har jag endast kvar för att kunna kopiera och klistra in mina inlägg till den nya bloggen.När allt är klart kommer jag att låsa denna.Raderar gör jag inte ifall jag skulle vilja komma tillbaka hit...

Av Susanna Lehtonen - 22 oktober 2011 14:19

Ophelia är ju för underbar. När jag skulle ge henne och Coccos frukost så satte jag mig först på golvet. Coccos tittade undrande på mig, -varför sitter du där för? Jag vill ha frukost!   Sedan hoppade han iväg och sträckte ut sig en bit bor...

Av Susanna Lehtonen - 13 oktober 2011 08:47

Snow white color.Soft cuddly fur.Long black whiskers.Pink button nose.Powerful hind legs.Fluffy bushy tail.Long upright ears.Big red eyes. Who am I?       Ska strax iväg till hästen. Har hela stallet för mig själv. Mocka, utfodra, rida...

Av Susanna Lehtonen - 10 oktober 2011 18:51


Bunny Love:Is like a sweet, gentle breeze caressing the very essence of the soul, and a warm feeling in your heart growing bigger everyday.     ...

Av Susanna Lehtonen - 8 oktober 2011 17:02

Justja! Filmade lite medan de bedömde kaninerna.  Kändes lite dumt att stå där och filma i evigheter så det blev två korta snuttar.   Jag skulle jättegärna vilja gå en domarkurs. Det är nog garanterat übersvårt men vad gör man? Har man intr...

Ovido - Quiz & Flashcards