Livet med kaniner

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Bloggtips!

Av Susanna Lehtonen - 3 april 2011 16:03

Tänkte nu när jag ändå inte har något bättre för mig att tipsa er om några bloggar.


Kaninfamiljen -

En blogg om två kaniner, Tyska jätteschecken Kiddo & Vädurskorsningen Sookie.

Man får följa med i deras mattes vardag om hur det är att ha frigående innekaniner.

Samtidigt är hon en riktig hejare på att skriva om massa olika tips och ideér till hur man kan aktivera sin innekanin på olika sätt + en massa annat som kan tänkas ha med kaniner att göra. Verkligen läsvärd!


Bunnypaw -

En blogg om Sara och hennes helt underbara (7, snart 8) kaniner.

Hon bjuder på rolig text och massor utav söta bilder!


Kaninen Hogge -

Här får man följa med i Hogges värld där han "själv" berättar om sin vardag och sina små galenskaper.

Väldigt rolig och lite annorlunda blogg då man ser världen från "hans" perspektiv.


Josefine & Kaninen Totoro

En blandad blogg om mode, vardag och kaniner, väldigt intressant och kul blogg, alla kan hitta något de tycker om.


 

 
 
Josefine

Josefine

3 april 2011 18:34

det kan vara två kaniner som kommer och hälsar på nu har vi märkt.. haha! dom är tydligen och röjer runt hos alla andra grannkaniner också. Men en grå vildkanins hona, som tycker om att skita utanför buren och göra Totte crazy.. haha :)

Roligt att du länkar min blogg! :D haha

http://jossmos.blogg.se

Susanna Lehtonen

3 april 2011 18:40

Ojdå, riktig tjejkalas haha.

Jaah, tycker din blogg är rolig att läsa :)

 
Josefine

Josefine

3 april 2011 18:56

Haha, ja kan man säga!
Nämen vad roligt att du tycker det! :))
Måste säga att din kanin är supersöt! :D

http://jossmos.blogg.se

Susanna Lehtonen

3 april 2011 19:08

vilken av alla kaninerna? haha x)

 
Sara

Sara

3 april 2011 21:59

:D ska länka till din blogg med ;)

http://bunnypaw.blogg.se

Susanna Lehtonen

3 april 2011 23:00

Awh Tack :)

 
Kaninfamiljen

Kaninfamiljen

4 april 2011 06:59

Tack söta du! <3

http://Kaninfamiljen.se

Susanna Lehtonen

4 april 2011 11:57

Så lite så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Lehtonen - 23 oktober 2011 07:40

Flyttar helt och hållet till den nya bloggen. Denna har jag endast kvar för att kunna kopiera och klistra in mina inlägg till den nya bloggen.När allt är klart kommer jag att låsa denna.Raderar gör jag inte ifall jag skulle vilja komma tillbaka hit...

Av Susanna Lehtonen - 22 oktober 2011 14:19

Ophelia är ju för underbar. När jag skulle ge henne och Coccos frukost så satte jag mig först på golvet. Coccos tittade undrande på mig, -varför sitter du där för? Jag vill ha frukost!   Sedan hoppade han iväg och sträckte ut sig en bit bor...

Av Susanna Lehtonen - 13 oktober 2011 08:47

Snow white color.Soft cuddly fur.Long black whiskers.Pink button nose.Powerful hind legs.Fluffy bushy tail.Long upright ears.Big red eyes. Who am I?       Ska strax iväg till hästen. Har hela stallet för mig själv. Mocka, utfodra, rida...

Av Susanna Lehtonen - 10 oktober 2011 18:51


Bunny Love:Is like a sweet, gentle breeze caressing the very essence of the soul, and a warm feeling in your heart growing bigger everyday.     ...

Av Susanna Lehtonen - 8 oktober 2011 17:02

Justja! Filmade lite medan de bedömde kaninerna.  Kändes lite dumt att stå där och filma i evigheter så det blev två korta snuttar.   Jag skulle jättegärna vilja gå en domarkurs. Det är nog garanterat übersvårt men vad gör man? Har man intr...

Ovido - Quiz & Flashcards